czwartek, 22 lipca 2010

DYLEMATY....

Komentarz na allegro :  " Wibrator który zakupiłam na pańskiej aukcji jest do dupy !!! ..."

Kandydatka na żonę

Pewien książę miał trzy bliskie przyjaciółki, ale nie wiedział, z którą z nich powinien się ożenić. Postanowił więc przeprowadzić test, żeby przekonać się, która z nich jest najodpowiedniejszą kandydatką na żonę. Wyciągnął z konta 45.000 euro i dał 15000 każdej z nich, mówiąc:
- Wydaj je według własnego uznania.

Pierwsza pobiegła na zakupy: ubrania, biżuteria, fryzjer, gabinet odnowy biologicznej itd. Wróciła do gościa i mówi:
- Wydałam wszystkie twoje pieniądze, aby ci się bardziej podobać, ponieważ cię tak bardzo kocham....

Druga także wybrała się na zakupy: nowy sprzęt stereo, telewizor plazmowy, dwie pary nart, zestaw kijów golfowych, dużo piwa i dobrze zaopatrzony barek itp. Wróciła do gościa i mówi:
- Wydałam wszystko, aby cię uszczęśliwić, ponieważ cię kocham...

Trzecia wzięła pieniądze i zainwestowała je w zarówno w instrumenty bezpieczne jak i ryzykowne akcje giełdowe.
- Zainwestowałam twoje pieniądze z myślą o naszej wspólnej przyszłości, żebyś ty nie musiał się o nic martwić. Zrobiłam to, bo cię kocham....

Wtedy mężczyzna zaczął myśleć...

myśleć...


myśleć...


myśleć...


myśleć...


myśleć... (mężczyźni dużo myślą...)



myśleć...

I którą wybrał?




Tą, która miała największe piersi..............