Drodzy Pracownicy
Po wnikliwych obserwacjach i wielu skargach od pracowników zarząd naszej firmy postanowił
wprowadzić zakaz używania wulgarnego języka w czasie pracy. Od dzisiaj nie wolno używać
w komunikacji wewnątrz firmy słów powszechnie uznawanych za obraźliwe czy wulgarne
Drodzy pracownicy, musicie zdawać sobie sprawę, że bardzo często macie do czynienia
z osobami o wiele wrażliwszymi od siebie i używając dość swobodnego języka możecie
kogoś urazić czy spowodować u niego nieodwracalne zmiany psychiczne. Ten typ języka
nie będzie już tolerowany, a kto się nie zastosuje do tego zarządzenia poniesie surowe konsekwencje.
Aby ułatwić wszystkim "przejście" na akceptowalny dla wrażliwych uszu język zarząd przygotował
podręczną listę zwrotów zamiennych pod nazwą: "LEPIEJ POWIEDZ..." Zwroty zostały tak opracowane,
że sprawna wymiana pomysłów i informacji będzie możliwa bez straty czasu i wysokiej
efektywności komunikacji.
A oto przygotowana na podstawie wnikliwych obserwacji rozmów pracowników lista:
LEPIEJ POWIEDZ: Być może mógłbym dzisiaj zostać po godzinach.
ZAMIAST: Czyś ty ochujał? Co ja k.. domu nie mam czy co?
LEPIEJ POWIEDZ: Myślę, że w ten sposób nie uda nam się tego zrobić.
ZAMIAST: I tak k.. do zaj.! Całe życie z kretynami!
LEPIEJ POWIEDZ: Nie uczestniczę w realizacji tego projektu.
ZAMIAST: A g.. mnie to obchodzi!
LEPIEJ POWIEDZ: Spróbujemy to jakoś rozplanować...
ZAMIAST: I k.. dopiero teraz mi o tym mówisz?
LEPIEJ POWIEDZ: Lubię wyzwania...
ZAMIAST: Poszukaj sobie kogoś głupszego od siebie do czarnej roboty...
LEPIEJ POWIEDZ: Nie za bardzo mogę ci w tej chwili pomóc.
ZAMIAST: Porąbało cię? Frajera szukasz?
LEPIEJ POWIEDZ: Ona jest agresywną i przebojową osobą.
ZAMIAST: To suka jakich mało!
LEPIEJ POWIEDZ: Mógłbyś więcej poćwiczyć robienie tego.
ZAMIAST: Przecież ty k.. nie masz zielonego pojęcia jak to się robi!
Z góry dziękujemy za zastosowanie się do powyższego zarządzenia i
życzymy miłej atmosfery w komunikowaniu się ze współpracownikami,
mając nadzieję że nasz drobny wkład w postaci przygotowanej listy
przyczyni się do zwiększenia efektywności pracy i usprawnienia komunikacji.
Jeszcze raz dziękujemy.
Po wnikliwych obserwacjach i wielu skargach od pracowników zarząd naszej firmy postanowił
wprowadzić zakaz używania wulgarnego języka w czasie pracy. Od dzisiaj nie wolno używać
w komunikacji wewnątrz firmy słów powszechnie uznawanych za obraźliwe czy wulgarne
Drodzy pracownicy, musicie zdawać sobie sprawę, że bardzo często macie do czynienia
z osobami o wiele wrażliwszymi od siebie i używając dość swobodnego języka możecie
kogoś urazić czy spowodować u niego nieodwracalne zmiany psychiczne. Ten typ języka
nie będzie już tolerowany, a kto się nie zastosuje do tego zarządzenia poniesie surowe konsekwencje.
Aby ułatwić wszystkim "przejście" na akceptowalny dla wrażliwych uszu język zarząd przygotował
podręczną listę zwrotów zamiennych pod nazwą: "LEPIEJ POWIEDZ..." Zwroty zostały tak opracowane,
że sprawna wymiana pomysłów i informacji będzie możliwa bez straty czasu i wysokiej
efektywności komunikacji.
A oto przygotowana na podstawie wnikliwych obserwacji rozmów pracowników lista:
LEPIEJ POWIEDZ: Być może mógłbym dzisiaj zostać po godzinach.
ZAMIAST: Czyś ty ochujał? Co ja k.. domu nie mam czy co?
LEPIEJ POWIEDZ: Myślę, że w ten sposób nie uda nam się tego zrobić.
ZAMIAST: I tak k.. do zaj.! Całe życie z kretynami!
LEPIEJ POWIEDZ: Nie uczestniczę w realizacji tego projektu.
ZAMIAST: A g.. mnie to obchodzi!
LEPIEJ POWIEDZ: Spróbujemy to jakoś rozplanować...
ZAMIAST: I k.. dopiero teraz mi o tym mówisz?
LEPIEJ POWIEDZ: Lubię wyzwania...
ZAMIAST: Poszukaj sobie kogoś głupszego od siebie do czarnej roboty...
LEPIEJ POWIEDZ: Nie za bardzo mogę ci w tej chwili pomóc.
ZAMIAST: Porąbało cię? Frajera szukasz?
LEPIEJ POWIEDZ: Ona jest agresywną i przebojową osobą.
ZAMIAST: To suka jakich mało!
LEPIEJ POWIEDZ: Mógłbyś więcej poćwiczyć robienie tego.
ZAMIAST: Przecież ty k.. nie masz zielonego pojęcia jak to się robi!
Z góry dziękujemy za zastosowanie się do powyższego zarządzenia i
życzymy miłej atmosfery w komunikowaniu się ze współpracownikami,
mając nadzieję że nasz drobny wkład w postaci przygotowanej listy
przyczyni się do zwiększenia efektywności pracy i usprawnienia komunikacji.
Jeszcze raz dziękujemy.