czwartek, 19 sierpnia 2010

WĄTPLIWOŚCI...

Facet w sex shopie

- Proszę mi pokazać tę dmuchaną lalę
- Proszę bardzo
- A kiedy ja wyprodukowano?
- W styczniu 2010
- Eeeee , to Koziorożec. Nie pasujemy do siebie.


uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu



W ubiegłym roku zmieniłam CHŁOPAKA na MĘŻA i zauważułam znaczny spadek
wydajności działania, w szczególności w aplikacjach KWIATY i BIŻUTERIA,
które działały dotychczas bez zarzutu w CHŁOPAKU.
Dodatkowo MĄŻ- widocznie samoistnie- odinstalował kilka bardzo
wartościowych programów takich jak ROMANS i ZAINTERESOWANIE, a w zamian
zainstalował zupełnie przeze mnie niechciane aplikacje KOMPUTER i SPORT.
ROZMOWA nie działa zupełnie, a aplikacja SPRZĄTANIE DOMU po prostu
zawisza system. Uruchamiałam aplikacje wsparcia KŁÓTNIA ,aby naprawić
problem, ale bezskutecznie.

Desperatka


------------------------------
-------------------------------------

Droga Desperatko,
Na wstępie pragniemy zwrócić Twoją uwagę ,iż CHŁOPAK jest pakietem
rozrywkowym, podczas gdy MĄŻ jest systemem operacyjnym.

Spróbój wprowadzić komendę C:\\\MYSLALAM_ZE_MNIE_KOCHASZ włączyć ŁZY
oraz zainstalować WINĘ.
Jeżeli wszystko zadziała jak powinno MĄŻ powinien automatycznie włączyć
aplikację BIŻUTERIA i KWIATY.

Pamiętaj jednak, iż nadużywanie tych aplikacji może doprowadzić MĘŻA do
wystąpienia błędu GROBOWA_CISZA lub PIWO albo co jeszcze gorsze skorzysta z płatnej aplikacji KASIA_XXX ,która jak wiadomo bywa często zawirusowana !.

PIWO jest bardzo nieprzyjemnym programem, który w pewnych sytuacjach
może włączyć plik GŁOSNE_CHRAPANIE_MP3. Cokolwiek byś nie robiła
pamiętaj jednak,żeby nie instalować TESCIOWEJ.

Serwis techniczny.