wtorek, 24 maja 2011

     Dwaj Rosjanie jada pociągiem trans syberyjskim.
    Wyszli na korytarz zapalić. 
      Jeden mówi: "Zdrastwuj, kuda ty jedjosz?"
 Drugi mówi: "Ja jedu s Maskwy k Nowysybirsk".
 Pierwszy na to: "Charaszo, a ja jedu s Nowowosybirska k Maskwu".
 Pala dalej i po pewnej chwili jeden z nich mówi na to z zachwytem w
 głosie: "Wot, kurwa, tiechnika!".
 ------------------------------------------------------------------
> > Facet podrywa w barze dziewczynę:
> > - Czy chciałabyś się pobawić w czarodzieja ?
> > - A na czym ta zabawa miałaby polegać ?- Pyta dziewczyna...
> > - Pójdziemy do mnie do domu. Będziemy kochać się
> > cala noc, a ty rano znikniesz....
------------------------------------------------------------------
 Kilku chirurgów spotkało się na przerwie obiadowej. Rozmawiają o tym,
 kogo najbardziej lubi operować.
 - Ja to bardzo lubię operować księgowych. Wszystko w środku jest ponumerowane.- Jeszcze łatwiejsi w obsłudze są bibliotekarze. Wszystko maja ułożone w porządku alfabetycznym - twierdzi drugi chirurg.
- Ja to lubię informatyków. Wszystkie narządy oznaczone odpowiednimi
 kolorami. - A ja uważam, ze najłatwiejsi do zoperowania są prawnicy. Nie maja
serca, nie maja kręgosłupa, nie maja jaj, a głowę i dupę można bez problemów zamienić miejscami.