sobota, 1 czerwca 2013

Co myśli jeśli ..Jeśli to Twój kochanek:

                                                                 Jeśli to Twój kochanek:

« Myślę, że jej też ze mną dobrze».

« Ciekawe, czy mi ktoś nie skroił radia z auta? I czemu nie zaparkowałem pod oknem? ».

« Napiłbym się. I zapalił. Ciekawe, czy jeszcze kogoś ma? Może tak zajrzeć do jej telefonu? ».

« Wypadałoby chyba coś jej powiedzieć? A w głowie pustka. Przecież nie powiem «dziękuję» do cholery? A jak powiem, że ją kocham, to zacznie gadać o ślubie! ».

« Jak ona słodko zakrywa nos dłonią... A kota wywalić spod kołdry czy zostawić? Ciepły... ».

«Z rana dobrze by było to jeszcze powtórzyć i nie spóźnić się do biura ».

« A może czas by się już ożenić? ».
Jeśli to Twój kochanek, ale jest żonaty:

« No, proszę - śpi. Wymęczyłem ją. Hmm... a ja jeszcze w sumie mógłbym! Jechać teraz do domu czy jeszcze poleżeć? ».

« Wyłączyłem telefon? ».

« Dobrze, że moi pojechali do teściowej. Jeszcze trzy dni wolności... ».

« Nigdy mnie nie prosi, żebym założył prezerwatywę i jakoś nie zachodzi. ? moja nic, tylko: «Gumkę założyłeś? ».

« Ech, kochana, za późno się spotkaliśmy... ».

« Tylko żeby nie zapomnieć wziąć prysznic, bo żona w domu znów coś zwącha ».

« Ile mi jeszcze dni zostało do końca wyjazdu służbowego? Żebym tylko niczego nie pomylił ».

« Zjadłbym coś. A ona tak dobrze gotuje...».