sobota, 1 czerwca 2013

Co on myśli po akcie....

Jeśli jest dawno po ślubie:

«Dobra ta moja Mańka. Śmieszna taka. Śpi jak mała dziewczynka i słodko się uśmiecha. Skoro się uśmiecha to chyba miała orgazm. A może dwa?... Dziesięć lat razem, a i tak nie nauczyłem się odróżniać prawdziwego od udawanego».

«Ciekawe, czy ten mój awans w biurze to nie kit? Jeśli to nie czcze plotki, to może by tak auto wymienić. I futro bym jej kupił - od dawna o nim marzy. I remont trzeba zrobić. Nie, na remont pewnie nie wystarczy... I na futro chyba też. A może jednak kupić jej to futro? Kiedy ostatni raz kupiłem jej jakiś porządny prezent? ?aa, całkiem niedawno, jak postanowiła przejść na dietę. Przecież kupiłem jej kostium arabskich tancerek i zestaw tarek do marchwi! Niemiecki! Dobrze, że mi się przypomniało. W takim razie zmienię samochód. U nas w biurze każdy ma porządne auto, nawet ta nowa sekretarka. Tylko ja, jak żebrak, starym jeżdżę».

« Ciekawe, czy zdradziła mnie kiedyś przez te 10 lat? I ile razy? Można się tylko domyślać. Wczoraj znów jej się przypomniała ta anorektyczka z księgowości... A przecież tam nic nie było. Prawie. A w odpowiedzi na słuszny wywód teściowej, że każdy mężczyzna choć raz w życiu powinien bliżej zaznajomić się ze szmatą, rozbeczała się. Głupia. Jedyny raz, gdzie teściowa powiedziała coś mądrego ».

« Ja to byłem orzeł na początku naszej znajomości! Nie przepuściliśmy żadnego ciemnego zaułka! A to zdarzenie późnym wieczorem w parku, gdy otoczyła nas zgraja przyjaźnie nastawionych kundli, które z zainteresowaniem nam się przyglądały... Mańka jęczała a one zawodziły. Od tego czasu moja nie lubi psów. Mówi, że jej wstyd».

« ?, nowy pieprzyk na pupie… Ja już gdzieś taki widziałem? Gdzie? Na kim? Renia ma inny, ten podobny jak u Irenki… ».

« A może by tak kiedyś spróbować zażyć «Viagrę»? A jej nie powiedzieć - niech się  zdziwi ».

« Dobrze by było, żeby nasi weszli do finału! ».