sobota, 1 czerwca 2013

Co on myśl...po

                                                              Jeśli jest świeżo po ślubie:

« Jestem najszczęśliwszym facetem na ziemi. Niczego mi więcej nie trzeba, niech wszystko zostanie jak jest. Może żeby tylko trochę więcej stękała, gdy się kochamy ».

« Wymęczyłem ją… Śpi. To teraz trochę odpocznę i powtórzymy. Potem odeśpię ».

« Jak by jej tu delikatnie wyjaśnić, że mój członek nie ma biegów, i jeśli ona chce jeszcze pojeździć - musi obchodzić się z nim delikatniej. I zęby… musi coś zrobić z zębami…  ».

« Punkt G... Czy na jego poszukiwania stracę resztę swego życia? A może z nim jak z Atlantydą - nikt nie widział a legendy krążą. Chociaż dzisiaj moja kobieta drżała silniej niż zwykle  - zatem nie tracę nadziei!».

« Ciekawe, czy znalazłoby się coś smacznego w lodówce? ».

« A gdyby tak teraz wstać po cichutku i szybko przejść ten level? Właśnie sobie skojarzyłem, gdzie może być ukryty artefakt... ».